Mi volt 2017 legkreatívabb reklámmegoldása?
Ahogy a korábbi években megszokhattátok, idén is kiválasztottunk néhány – egészen pontosan tíz – különféle reklámmegoldást, ami a 2017-es évben született és elég kreatívnak találtatott ahhoz, hogy a Kreatív olvasóközönsége szavazzon róluk. A szavazás már indul is, csütörtök éjfélig tart és péntek reggel fogjuk a közönség elé tárni a végeredményt.
Egy teljesen szubjektív tízes lista következik, ahol elsősorban a szerkesztőség véleménye számított, ide nem lehetett pénzért nevezni, és az sem volt kizárólagos szempont, hogy mi nyert sok reklámos díjat idén.
De igyekszünk azért némi támpontot adni. Először is, a kampány- vagy akció jellegű klasszikus reklámokat – és pr-megoldásokat – vettük figyelembe, nem számítottak bele az arculattervek, brand identityk és hasonló megoldások. Nem kizárólag, de előnyben részesítettük a piaci ügyfeleknek készített munkákat, és kiestek olyan megoldások is a felsorolásból, amelyek bár sok nemzetközi díjat nyertek, de eredendően ügyféltől függetlenül születtek meg és később lettek csak bevonva egy márka ernyője alá:
http://kreativ.hu/cikk/mi_volt_2017_legkreativabb_reklammegoldasa