Aktualitások

Mi volt 2017 legkreatívabb reklámmegoldása?
Ahogy a korábbi években megszokhattátok, idén is...
2017 legnagyobb reklámbukásai
Idén sem maradtunk megbotránkoztató, morbid és...
Összegyűjtöttük 2013 legjobb print hirdetéseit
Milyen a jó hirdetés? Mindig is fontosnak számított...

Tudta-e?

A 2013-as év színe a smaragd.

A PANTONE név világszerte elismert szaktekintély a színek világában. Az 1962-ben alakult cég, egy világszerte elismert szín szabványrendszert fejlesztett ki, amelyet nem csak a nyomdatechnológia, de a lakberendezés, az építészet és a divat világa is egyaránt ismer, elismer és használ. Részletek.

 

A 2013-as év színe

A PANTONE név világszerte elismert szaktekintély a színek világában. Az 1962-ben alakult cég, egy világszerte elismert szín szabványrendszert fejlesztett ki, amelyet nem csak a nyomdatechnológia, de a lakberendezés, az építészet és a divat világa is egyaránt ismer, elismer és használ.

A cég minden évben, trend előrejelzésként kiad nyolc színpalettát, azaz 78 színt egy kis kézikönyvbe gyűjtve, vizuális inspirációkkal és a harmonikus színek bemutatásával egyetemben, továbbá kinevez egy vezető színt is. Az idei év kiemelt színe nem más lett, mint a természet bujaságát idéző smaragdzöld, azaz az Emerald 17 5641-es sorszámú árnyalat.

Így a tavalyi év nagy slágerének számító energiát sugárzó, tettekre késztető pirosas narancssárga színét (Tangerine tango) éppen egy ellenkező hatással bíró, kicsit hidegebb árnyalatú zöld váltotta fel. Ez a zöld szín talán éppen azt hirdeti, hogy álljunk meg egy kicsit, lassítsunk, és élvezzük az életet, találjuk meg a harmóniát. Ugyanakkor ez a szín a növekedést, a megújulást, a gyógyulást és a regenerációt szimbolizálja, segít az egyensúly megtalálásában. Erre pedig most mindenkinek rendkívül nagy szüksége van. Mindezen tulajdonságainak köszönhetően a szakértők szerint ennek a színnek a népszerűsége tovább fog tartani, mint egy év. A smaragd neve a görög smaragdos-ból származik, jelentése zöld kő. Az átlátszó smaragd még a gyémántnál is értékesebb, olyan ritka. A régi korokban varázserőt tulajdonítottak neki, az istenek és a varázslók színének tartották.

Varázserő ide, varázserő oda, MI nagyon szeretjük ezt a színt és reméljük, hogy segít mindenkinek megtalálni 2013-ban a belső harmóniáját, egyensúlyát.

 


Szabó-Princz Orsolya
(reklámipar/Marketing iDolls)

Facebook
rollup banner, standard rollup, premium rollup, X, L és I alakú bannerek, kínáló pult, promóciós pult, kóstoltató pult, sajtófal, popup, zászlók, beachflag, megállító tábla, plakát, prospektustartó, kiállítási eszközök, kiállítási installációk, standard POS eszközök, eladáshelyi reklámeszközök, promóciós eszközök, mobil displayek, hordozható prezentációs eszközök, információs pult, digitális nyomtatás
© 2012. Bee Display.