Aktualitások

Mi volt 2017 legkreatívabb reklámmegoldása?
Ahogy a korábbi években megszokhattátok, idén is...
2017 legnagyobb reklámbukásai
Idén sem maradtunk megbotránkoztató, morbid és...
Összegyűjtöttük 2013 legjobb print hirdetéseit
Milyen a jó hirdetés? Mindig is fontosnak számított...

Tudta-e?

A 2013-as év színe a smaragd.

A PANTONE név világszerte elismert szaktekintély a színek világában. Az 1962-ben alakult cég, egy világszerte elismert szín szabványrendszert fejlesztett ki, amelyet nem csak a nyomdatechnológia, de a lakberendezés, az építészet és a divat világa is egyaránt ismer, elismer és használ. Részletek.

 

Óriásplakátokban rejlő lehetőségek

Az elektronikus médiumok megjelenésével kétségessé vált a nyomtatott reklámok eredményessége, ám az mégsem mondott csődöt, sőt, továbbra is hatékonynak bizonyul. Külföldön már meglátták az óriásplakát egyéb, kiaknázatlan lehetőségeit.

Amelyekkel még hatásosabbá tehető egy ilyen fajta reklám. Íme, néhány ötletes darab:Mi sem támasztja alá jobban a plakátreklámok létjogosultságát, mint az, hogy magánemberek is erőszeretettel választják ezt a formát saját maguk népszerűsítésére, illetve a figyelemfelkeltésre. Gondoljunk csak az elmúlt napokban híressé vált brit fiatalemberre, aki utolsó 500 fontját egy óriásposzter-reklámra költötte, hogy munkát találjon magának. Vagy biztosan mindnyájan emlékszünk a Madách téren virító hatalmas üzenetre, amely egy nő kiengesztelésére készült.



Egy jól kitalált óriásplakát kétségtelenül alkalmas a figyelem felhívására, és egy adott termék vagy márka hatékony népszerűsítésére. Amerikában és számos nagyobb országban már rengeteg pénz fekszik ebben az ágazatban, és reklámügynökségek ezrei dolgoznak az érdekesebbnél érdekesebb óriáskreációk megálmodásán.

Ezek közül gyűjtöttünk össze néhányat:

Az Esküdt ellenségek című krimisorozatra a készítők egy nagyon ötletes plakáttal igyekeznek felhívni a publikum figyelmét. Leleményes módon a képet megvilágító lámpát is bevonták a kompozícióba.

Egy francia szőrtelenítő termékeket forgalmazó cég pedig rájött, hogy mi sem reklámozhatja jobban egy pengét élességét, mint az, hogy még a plakát papírját is viszi.
Egy amerikai fitnesz-központ óriásplakátja is látványosra sikeredett, hiszen még a táblát is elmozdították a hatásosság érdekében

.A McDonald’s a napóra adottságait használta ki óriásposzterén, amelyen a gyorsétterem emblémájának árnyéka az adott napszaknak megfelelően kúszik az ajánlott étel képére. Nagyon kreatív.



A Cadbury, édességeket forgalmazó cég egy igen költséges megoldást választott a plakátreklám kivitelezésére, ám annál hathatósabbat. Ki ne kívánna meg egy kocka csokit ennek láttán?



Végül a Lego reklámja következik, amely igencsak kimeríti a plakát fogalmát, de nagyon frappánsra és figyelemkeltőre sikerült.

Igaz, hogy ezeknek a plakátoknak túlnyomó része jóval többe kerülhet, mint hagyományos társaik, ám érdemes belegondolni, hogy mennyivel hatékonyabbak azoknál. Egy igazán fantáziadús, és jó reklám nagyobb eséllyel megragad az emberekben, jó esetben a hirdetett termék nevével és márkájával együtt. Itthon is szívesen látnánk hasonlókat.

 

Forrás: Reklámipar

Facebook
rollup banner, standard rollup, premium rollup, X, L és I alakú bannerek, kínáló pult, promóciós pult, kóstoltató pult, sajtófal, popup, zászlók, beachflag, megállító tábla, plakát, prospektustartó, kiállítási eszközök, kiállítási installációk, standard POS eszközök, eladáshelyi reklámeszközök, promóciós eszközök, mobil displayek, hordozható prezentációs eszközök, információs pult, digitális nyomtatás
© 2012. Bee Display.